The whole truth and nothing but the truth

blogileht.ee

10 mai 2009

Fêtes Jeanne d'Arc

Festival hakkab lõppema. Arvestades viimaste päevade kehva ilmaga mu fotodele ilmselt enam eriti lisa ei tule, seega väike valik seni kogunenud klõpse:

Festivali avapäeval etendati läbi 1429. a Orléansis toimunud sündmused. Siin siis "inglased", kelle valduses linn enne dofääni väe saabumist oli.


Esimese õhtu rongkäik, mis tähistas Jeanne d'Arci ja tema kaaskonna võidukat sisenemist Orléansi pärast inglise väe alistamist.

Ilmselt pole ma ühegi foto nimel varem nii palju pidanud vaeva nägema.. Tingimused olid kohutavad. Oli pime ja inimesi oli tänaval sadade kaupa, nii nemad kui ka rongkäik olid pidevas liikumises. Aga ma pidin olema võimalikult lähedal, sest mul oli kasutada vaid pardavälk.. Antud foto on ainus kuskil kahekümnest, mis tuli hea teravusega ja ilma mõne pealtvaataja peanuputa esiplaanil.

Alljärgnevad fotod on võetud sel neljapäeval, mil katedraali peale projitseeriti erinevaid valgusmänge ning lisaks videoinstallatsioon, mis jutustas (vähemalt kolmandat korda festivali jooksul) Jeanne d'Arci eluloo.


Eile käisin Versailles'is, sellest tulevad fotod siia järgmiste päevade jooksul.

1 kommentaar:

Üllas helesinine laulev võlur ütles ...

Eile oli siis mingi Versailles's-käigu päev... osad meie Erasmused käisid kaa...

...mina ei käind, sest ma kunagi ammu juba käisin ära...

Katedraalipildid on niiiii ägedad :P