The whole truth and nothing but the truth

blogileht.ee

23 aprill 2009

Printemps

Valik fotosid kevadisest Orléansist.

Ülikooli kampus:

Olen avastanud, et looduses pole mul roosa värvi vastu midagi.


Linnas:

Ma ei suuda sageli valida laia plaani ja lähivõtte vahel. Üks pakub paremat konteksti, teine on suurem ja detailsem. Kumba eelistada?


Jällegi see lähivõtte/suure plaani dilemma. Kirik on Croix-Saint-Marceau kesklinna lähedal. Esiplaanil I maailmasõjas hukkunute mälestusmärk.


See foto tekitab minus seletamatut nostalgiat.


Mulle arusaamatu funktsiooniga raudrõngad Loire'i kaldapealsel. Võib-olla seotakse sinna suurvee ajal paate? Mina pole seda igatahes kunagi oma silmaga näinud.


Saint-Aignani klooster.


Tour Neuve.


Saint-Pierre-Le-Puellier' kirik.

1 kommentaar:

Üllas helesinine laulev võlur ütles ...

Jaa... need roosade õitega puud on siin meil ka igal pool ... ilus on :) ...nagu suvi oleks :)