The whole truth and nothing but the truth

blogileht.ee

07 aprill 2009

Haridus viib rahva barrikaadidele

Kas allolevail fotodel kujutatu on:
a) oluline ja adekvaatne reaktsioon
b) oluline, aga kerge liialdus
c) humoorikas lahendus
d) halenaljakas ja meeleheitlik

Ma ei suuda seisukohta võtta.


(Kõik fotod on tehtud Orléansi ülikooli keelte ja humanitaarteaduste teaduskonnas)

P.S. Kui see polnud piisavalt ilmne vihje, siis streik jätkub =)

7 kommentaari:

Üllas helesinine laulev võlur ütles ...

Meil ka.

 Laverna ütles ...

Vähemalt sa saad välismaal aega surnuks lüüa, mitte lihtsalt Eestis masetseda :D

Martin ütles ...

Jah, aga.. Ma tegelikult *tahaks* loengus käia. Siin on võimalus kuulata huvitavaid loenguid, mida Eestis ei loeta. I want to study!
(Näed mis streik on korraliku üliõpilasega teinud)

 Laverna ütles ...

Muide ma peaks mainima, et su blogi kujundusel on üks äärmiselt ebamugav külg... teist kommentari on äärmiselt raske - pea võimatu jätta. (võimalik, et linuxi süü)

Soovitan WoWi, pea sama huvitav kui enamus Tartu loenguid... Kui Eestis oled lasen sul väheke proovida nö "annad sõrme" ^^

Martin ütles ...

See on ilmselt Linux.. Minul pole mingeid probleeme, ükskõik mitmenda kommentaariga tegu on.
WoW-iga olen ma tuttav küll, mu eelmine toanaaber oli hardcore maxd-lvl Warlock. WoW-i puhul mind häirib see, et level grinding on liiga prominentne. Mulle meeldib rohkem WAR-i RvR kontseptsioon. Siiski tänan pakkumast ja võin isegi proovida :P

 Laverna ütles ...

Mul on level 30 warlock ^^ mmm level 16 paladin ja kuskil level 10nel istub druiid. Siiani on worlok parim, "istud põõsas, saadad peti tankima, viskad dotid peale ja seni kuni koll sinuni jõuab on ta surnud" ^^

Ulffy ütles ...

Üli armas. Tee protestimärgiks laudadest ja toolidest skulptuure mis panevad pahaks mõlema poole teguviisi.