The whole truth and nothing but the truth

blogileht.ee

07 september 2008

The net, the net, my kingdom for the net

Jah, see netiprobleem on tunduvalt tõsisem kui ma arvasin. Võib hakata mu tööd segama, rääkimata muudest ebamugavustest.
Selle nädala jooksul olen ma teinud järgnevaid asju:

- Esitanud BRI-s ehk rahvusvaheliste suhete büroos oma kindlustus- ja isikut tõendavad paberid. Seda ma tegin kohe kohale jõudes ning sealjuures tuli mul neli tundi järjekorras oodata. Kui valmis sain, oli kell seitse õhtul. Siis pidi minema Crousi kontorisse, esitama BRI-st saadud pabreid ja võtma tunnistuse, mille esitamisel mulle ühikast võti antakse. Ent sealne administraator oli millestki valesti aru saanud ja varem töölt ära läinud, nii et ma pidin minema hoopis hotelli. Oma kulu ja kirjadega muideks.
- Järgmisel päeval siis õnnestus Crousi kontorisse pääseda ja sain oma tuppa ka sisse. Toa pildid on eelmises sissekandes. Tuli siirduda kesklinna, et osta mõningaid vajalikke asju. See päev läks enda sisse seadmisele. Õhtul käisin erasmuslaste tutvumispeol, mis toimus Orléansi vanalinnas asuvas Erasmuse baaris nimega "L'Antidote". Päris lahe väike koht.


(Vabandust rumala algaja vea pärast, suumirõngas+välk tekitas selle musta mügara. Mul polnud aega sättida)
- Neljapäeval läksin siis oma osakonna Erasmuse koordinaatori juurde, et esitada oma ülikooliga seotud dokumendid ja see dossier, mis mulle BRI-st oli antud. Selgus, et seda kõike saab teha alles esmaspäevast. Tahtmata päeva raisku lasta, käisin ära CLC pangas ja tegin konto ning avalduse elamispinna kindlustamiseks, mis, tuleb välja, on kohustuslik.
- Reedel käisin koopiakeskuses ja tegin erinevatest dokumentidest koopiaid, sest koordinaator hoiatas, et osad asjad tuleb kuskil kellegi kätte jätta. Lisaks leidsin sellise ostukeskuse nagu Carrefour, kust ma sain endale suhteliselt soodsa hinnaga veekeetja. Tegin end ka kampusega tuttavaks. Keeltemaja näeb välja selline:


- Laupäeval korraldati meile linnaekskursioon, mis hõlmas Loire'i kaldaid, katedraali, mõnd parki ja tähtsamaid ostukeskusi. Orléans on Tallinnast elanike arvu poolest neli korda väiksem (113 000 vs 400 000) ja seda on linna peal näha. Rohkem sarnaneb see Tartule, selline rahulik väikelinna tunne on. Muidu on linn väga puhas ja kaunilt välja ehitatud, ajaloo hõngu täis. Peab ükskord veel jalutama minema.


- Ning täna ma siis üritan tööd teha, kui failid ikka alla laetud saan. Kas polnud mul tore nädal? Järgmine nädal tuleb hakata ülikooli administratsiooniga tegelema. Que de joie et que d'emotions.

Kampuse kaart näeb välja selline:

Mina olen siis Les Chataigniers ühikas (C6).

1 kommentaar:

Üllas helesinine laulev võlur ütles ...

õu nõu... see algus kõlas hirmutavalt...

...mulle räägiti, et ma saan minna rahulikult ühikasse (ühtgi paberit ei mainitud... et peaks olema kuskilt...saadud) ... aga jah, eks kohapeal selguvad karmid tõsiasjad :S ...raudselt :D

...aga see Erasmuse tutvumispidu kõlas toredalt! :) jee...