The whole truth and nothing but the truth

blogileht.ee

06 september 2008

C'est pas Paris, mais le vin est bon

No nii. Ma avan oma esimese sissekande Prantsusmaalt sellega, et interneti osas on nad Eestist ikka kõvasti maas. Võttis tükk aega, kuni ma ühika keldrikorruse WiFisse viimaks sisse pääsesin. Mul hakkab tekkima tõsine mure selle pärast, kuidas ma nii oma töö tehtud saan.
Praeguseks on mul elamispinna suhtes kõik muu peale netiprobleemi tehtud. Korter on muidugi imeväike, aga selle eest jälle päris oma.



Ega seal suurt rohkem polegi midagi vaadata. Ahsoo, see kõik asub kuuendal korrusel. Vaade aknast kampuse poole on selline:


Kampus peaks olema üks rohelisemaid Prantsusmaal. On tõesti hästi planeeritud - kõik on käe-jala juures, tramm linna käib iga 3-4 minuti tagant ja keset linnakut on luikedega järv. Ülikooli restoranid, mida on viis erinevat, on väga soodsad - kolme euro eest saab korraliku lõunasöögi. Võrdluseks, Orléansi kesklinnas saab sama raha eest heal juhul ühe baguette'i.
Kööki mul toas ei ole, selle eest on poole korruse peale ühisköök, mis näeb välja säärane:

Jätkan siis, kui jälle netti saan.. Praegu linnatuurile. Salut!

Kommentaare ei ole: