The whole truth and nothing but the truth

blogileht.ee

26 september 2008

Much Ado About Nothing

"Look, Rhinos, RHINOS! Our enemies hide in metal boxes! The cowards! The fools! We.. hmm.. we should take away their metal boxes!"
- Chaos Lord Carron, upon seeing the Space Marine APCs.

Heh, see tsitaat on natuke insider, aga pole hullu.
Hei taas Prantsusmaalt. Ega mul palju uut polegi jutustada. Nüüdseks olen end juba suhteliselt sisse seadnud ja Orléans on avastatud - peab hakkama sihte väljapoole seadma. Sel nädalavahetusel olen ilmselt siiski kodus ja üritan SDI faile alla laadida. Või ehk külastan Toursi ja sealset Games Workshopi poodi.
Loengud on kõik väga hästi käima läinud ja mu valik on pärast mõningaid väikesi muutusi nüüd kindel. Järgmisel nädalal lasen oma õppelepingule alla kirjutada ja siis tuleb see Eestisse tagasi saata, millega mu administratiivsed asjaajamised ka lõpevad (teoorias vähemalt). Sain natuke kohustuslikku kirjandust, mille tõttu oma kirjanduse lugemine veidi takerdus, aga nüüd olen jälle otsa peal ja üsna varsti võib oodata ülevaadet Hobbi viimasest üllitisest.
Alljärgnevalt mõned lubatud pildid Orléansist, tõenäoliselt viimane sats - kesklinn on nüüd praktiliselt kõik ära nähtud/läbi uuritud.


Loire'i jõgi. Väga lai, aga väga aeglane ja tundub ka, et suhteliselt madal.


Vaade vanalinnale.


Loire'i kaldapealsed.

Mulle meeldivad need kitsad tänavad. Need pildid on tehtud pühapäeva hommikul. Kesklinn on sel ajal sisuliselt välja surnud =)

Sainte-Croix katedraal.

Jeanne d'Arci maja.

Huvitav, mida selline märk tähendab? Koerajalutusrada?

Jaan Tark siis.

Purskkaev samal väljakul.

2 kommentaari:

veganretseptid ütles ...

OMG, Martin! Sa ei rääkinud HEROESist!!!

Martin ütles ...

Seda sellepärast, et ma episood kahte alles tõmban.. Curse the wifi around here :P