The whole truth and nothing but the truth

blogileht.ee

22 september 2008

Expectations

"Never get freudian with a man with a pickle."
- Lennie Briscoe, "Law and Order"

Heroes'i kolmas hooaeg algab täna õhtul kell 20. Sedakorda siis alapealkirja all "Villains" ehk kurikaelad. Aga mina olen natuke mures, kuidas ühika nett mul striimida laseb.
Esimene koolinädal on seljataga ja pean ütlema, et loengute osas on koormus umbes sama, mis viimasel aastal Tartus - kuna iseseisvat tööd on jooksvalt hulga rohkem. Siiski oli mu ainevalik õnnestunud - kõik tundus vähemalt esialgu huvitav ja keeleoskusega probleeme ei esinenud. Seega kordaminek.
Kohati on natuke raske kohaneda erasmuslaste elutempoga, ja ma pole kindel, kas ma päris tahangi. Tundub, et siin on suured aktivistid kokku tulnud (kui mõni mu blogi lugeja veel ei tea, siis mina vähemalt sedasorti aktivistide hulka ei kuulu). Kohalik mood näib olevat disco all night, mis mulle üldse ei sobi. Ent sellest poleks ju eriti lugu, kui ainult mu naabrid hispaanlased kogu aeg peale ei käiks. "Martin, you come to the discotec tonight, alright, yes?" Sacrebleu. Ma saan aru küll, et neile on hirmus tähtis, et kõik igal pool kogu aeg koos lõbutseks jne, aga ma ei saa ega tahagi muutuda mingiks diskoloomaks. Peab olema ka teisi mooduseid, kuidas Erasmuse-aastat nautida.
Kus hundist räägid - mõni päev tagasi soetasin paberit ja pliiatseid. Vägev tuhin tuli peale kohe, unustasin ennast niimoodi visandama, et oleks peaaegu loengusse hiljaks jäänud.. Vähemalt on nüüd testitud, et vajaduse korral jõuan ühikast viie minutiga fac'i.
Eile käisin pildistamas väga ilusat väikest kirikut Orléansi äärelinnas, mil nimeks Croix-Saint-Marceau. Sisse sinna kahjuks sel päeval ei lastud, parajasti oli missa. Lähitulevikus laen need pildid ja veel mõned Orly kesklinna omad ka üles.
Hmm, hetke striimimiskiirusega arvestades võib loota, et kuskil kahe tunniga saab ühe Heroes'i episoodi laetud. Good enough (kui Hiro väljendist kasutada).

2 kommentaari:

 Laverna ütles ...

Ei suuda ennast tagasi hoida... "Martin kui sa Eestisse tagasi tuled... lähme diskole" (A)

veganretseptid ütles ...

All fail Syler!