The whole truth and nothing but the truth

blogileht.ee

20 oktoober 2008

As Is Tradition

"Roc Eclerc - car la vie est déjà assez cher."
- Hauaornamentika poe reklaamlause.

Tsitaadi tõlge: "Roc Eclerc - sest elu on juba niigi piisavalt kallis." Kõrval oli armastusväärse naeratava vanahärra pilt. Prantslaste must huumor üllatab kohati isegi mind eestlast.

Sissekanne tuleneb peamiselt sellest, et mul on mingi blogimise rutiin sisse harjunud ja tundus ajaliselt jälle see moment olevat. Midagi väga šokeerivat eelmisest korrast saadik juhtunud ei ole. Kütet pole ühikas endiselt ja internetiga on ka seis sama. Läänerindel muutuseta.
Küll aga on tore see, et prantslased tähistavad tuleval nädalal kõigi pühakute päeva (Toussaint), mis puhul ülikool teeb kümnepäevase vaheaja.
Käisin kohalikus raamatumekas vanaprantsuse keele sõnaraamatut otsimas ja näppu jäi ka üks McCall Smith, mille lugemiseni ehk peagi jõuan (st niipea, kui Austen läbi; muidu pole mul ta vastu midagi, ainult et see, kuidas tema tegelased võivad neli lehekülge erinevatest õunasortidest lobiseda, paneb teinekord mõtlema, et mul oleks oma ajaga ka paremat teha). Kirjandusest olgu veel öeldud, et Sapkowski "Blood of Elves" on juba mõned nädalad tagasi ilmunud, ehkki prantsuse raamatupoodides pole seda veel märganud (pole üllatav, arvestades inglisekeelse kirjanduse vähese hulgaga). Seega pean tõenäoliselt tellima Krisost ja ootama kättesaamisega jõuluvaheajani.

Peatse jällelugemiseni, ja seniks teile üks piltmõistatus: mida müüakse sellises poes?

4 kommentaari:

veganretseptid ütles ...

oo jaa. blogimine on neetult ohtlik. algul teed paar postitust vb. poole aasta jooksul, siis juba kord kuus ja enne kui sa arugi saad mõtled sa iga oma tegevuse juures, kuidas sellest küll blogisse kirjutada.

omast kogemusest... võõrandumine pole sugugi kerge, kuid kui need piirid on ületatud, on see ainuke õige teguviis :D

Martin ütles ...

No hetkel võib selle kombe välja kannatada, sest mul pole nende pikkade tundide jooksul, mis ma pean wifis oma tööfaile alla laadima, niikuinii muud midagi teha =)

Üllas helesinine laulev võlur ütles ...

Hei...
Kas said minu tervitused kätte? See oli küll juba ilgelt ammu, aga...

Aga juhul, kui pole saand, siis millalgi oktoobri alguse poole ühel peol kohtasin ühte sakslannat, kes oli Orléans'is Erasmus... ja sis ma ütsin, et jaa... minu kursavend on kah seal ja sis ta ütles, et ta teab sind küll, et see, kes on kogu aeg fotokaga ja pildistab :D:P. Ja sis lubas sind tervitada minu poolt...

Vot siis selline lugu... Aga tore oli... üllatav... kohtumine :P.

Head reedet siis ;)

Hedvy

Martin ütles ...

Mnjaa, maailm on väike, isegi Prantsusmaal :P Tundub jah, et kohaliku päevapiltniku maine on mulle siin külge jäänud. Mitte et mul selle vastu väga midagi oleks. Loodetavasti on sul ka Lille'is lõbus =)